Serdecznie zapraszamy do naszego warsztatu samochodowego PomPa.

Oferujemy naprawę silników, naprawę rygli, stacyjek, kluczyków. Zapewniamy elektrykę silnika z naprawą wiązek, wymianą i odtwarzaniem. Zajmujemy się również naprawą sterowników i ich programowaniem, naprawą napędów XDRIVE i skrzyń automatycznych, a także wieloma innymi rzeczami związanymi z samochodami różnych marek. Gwarantujemy usługi na najwyższym poziomie i pełen profesjonalizm.

Jedną z usług jest również wymiana rozrządu w Warszawie w mercedesie E Klasy.

Niewielu kierowców zdaje sobie z tego sprawę, ale układ rozrządu to bez wątpienia jeden z najważniejszych elementów w silnikach spalinowych. Odpowiada on za umożliwienie dopływu do cylindrów mieszanki paliwowo – powietrznej i usunięcie z nich produktów spalania. To właśnie dzięki temu rozwiązaniu samochód uzyskuje odpowiednie osiągi.

Ze względu na to, jak ważny jest to element, proponujemy częstą wymianę rozrządu w naszym warsztacie. Tak jak pisaliśmy, dokonujemy również wymiany rozrządu w Warszawie w  mercedesie E Klasy. Posiadamy bardzo atrakcyjną ofertę dla posiadaczy tej marki. Obecnie występują dwa typy rozrządu. W pierwszym przypadku napęd z wału korbowego do układu rozrządu zapewnia elastyczny pasek zębaty, a w drugim przypadku jest to tradycyjny łańcuch rozrządu.

Które rozwiązanie jest korzystniejsze?

Producenci mają problemy z niektórymi wcześniejszymi zastosowaniami paska, a łańcuchy zajmują mniej miejsca z przodu silnika. Jednak wymiana układu rozrządu z łańcuchem wymaga zazwyczaj wyjęcia silnika i rozebrania całej jego przedniej części, co z punktu widzenia klienta jest bardziej czasochłonne i kosztowne. Obecnie paski rozrządu są popularniejszym rozwiązaniem, natomiast nie brak producentów, którzy stosują łańcuchy, a zwłaszcza w przypadku silników wysokoprężnych.

Zaletą paska jest również niższa cena i to, że silnik ciszej pracuje. W związku z tym, że proponujemy regularną wymianę rozrządu w Warszawie w  mercedesie E Klasy, to warto zadać sobie pytanie, jak bardzo i jak często taka wymiana jest konieczna. Nie ma znaczenia to, czy rozrząd obsługiwany jest przez pasek, czy łańcuch. Każdy z nich charakteryzuje się ograniczoną trwałością. Powinien podlegać regularnej wymianie. Zapewne wielu kierowców zapyta, dlaczego wymiana rozrządu jest taka ważna. Wynika to z tego, że nowe silniki są typu kolizyjnego. Zawory i tłoki znajdują się blisko siebie. Pęknięty, czy też wyłamany pasek lub łańcuch rozrządu może doprowadzić do uderzenia tłoka w otwarty zawór. Dochodzi wtedy do wygięcia zaworów, pęknięcia tłoków i w dalszej kolejności do bardzo poważnego uszkodzenia silnika.

Jak w takim razie rozpoznać, zużycie paska lub łańcucha rozrządu?

W przypadku paska jest to niebywale trudne. Mikrouszkodzenia są praktycznie nie do wychwycenia przez przeciętnego kierowcę. W łańcuchu natomiast dochodzi do wytarcia łożysk. Słychać wtedy wyraźne piski. To powinien być sygnał do wymiany rozrządu. Koniecznością przy wymianie paska rozrządu jest założenie nowego osprzętu. Tutaj zawsze proponujemy wymianę na części markowe i najwyższej jakości. Są to rolki prowadzące, napinacze, a także pompa wody. Tak powinniśmy postępować w przypadku każdej marki, w tym mercedesa. Chcemy w tym miejscu dać kierowcom kilka porad, wynikających z naszego doświadczenia. Dzięki nim unikniesz ryzyka uszkodzenia silnika.

Pamiętaj, że niezależnie od liczby przejechanych kilometrów, warto wymienić rozrząd co 5 – 7 lat.  Jak już wspominaliśmy wyżej, razem z rozrządem wymieniamy pozostałe elementy i korzystamy z najlepszych rozwiązań. Wraz z wymianą rozrządu eliminujemy wycieki oleju. Jeżeli kupujemy auto używane, to zawsze zlećmy wymianę rozrządu. Nawet jeśli poprzedni właściciel zapewnia o jego wymianie. W przypadku łańcucha cyklicznie kontrolujemy stan rozrządu, czyli naciąg, prowadnice, rolki. Jeśli doszło do usterki i w przypadku naprawy mamy ułatwiony dostęp do rozrządu, to dokonajmy jego wymiany.

Zapraszamy do kontroli stanu rozrządu w naszym warsztacie. W celu uzyskania informacji lub umówienia wizyty prosimy o kontakt z nami. Nasz warsztat PomPa znajduje się w Warszawie przy Alei Prymasa Tysiąclecia 60/62. Adres strony internetowej, gdzie zapoznasz się z zakresem usług i cennikiem, to www.warszatpompa.pl.

Wielu kierowców nie zdaje sobie sprawy z tego, że rozrząd to jeden z najważniejszych elementów w silnikach.

My o tym wiemy i dlatego zachęcamy do regularnej wymiany rozrządu. Jest to jedna z naszych proponowanych usług. Proponujemy m.in. wymianę rozrządu w Warszawie w mercedesie CLA Klasa /Class 117 M270 1.6.

Rozrząd odpowiada za dwa bardzo ważne mechanizmy.

Pierwszy z nich to zsynchronizowane otwieranie i zamykanie zaworów, a drugie to przekazywanie napędu do osprzętu silnika. Rozrząd może być napędzany łańcuchem lub paskiem. Tutaj rodzi się pytanie, którą możliwość wybrać, ponieważ zdania są podzielone. Producenci mają problemy z niektórymi wcześniejszymi zastosowaniami paska, a łańcuchy zajmują mniej miejsca z przodu silnika. Jednak wymiana układu rozrządu z łańcuchem wymaga zazwyczaj wyjęcia silnika i rozebrania całej jego przedniej części, co z punktu widzenia klienta jest bardziej czasochłonne i kosztowne.

Obecnie paski rozrządu są popularniejszym rozwiązaniem, natomiast nie brak producentów, którzy stosują łańcuchy, a zwłaszcza w przypadku silników wysokoprężnych.

Zaletą paska jest również niższa cena i to, że silnik ciszej pracuje. W przypadku kierowców część uważa, że łańcuch jest najlepszym rozwiązaniem, ponieważ jest trwalszy od paska. Biorąc jednak pod uwagę to, że w mechanizmie rozrządu pracują również inne elementy, które w przypadku łańcucha podlegają zużyciu i wymagają serwisu, to łańcuch też powinien podlegać wymianie. Jeżeli wybierzemy łańcuch, pamiętajmy o kontroli pracy napinaczy, prowadnic i kół zębatych.

Jest to konieczne, ponieważ nieprawidłowe działanie tych elementów może prowadzić do wielu kosztownych dla nas szkód. Nie należy też słuchać producentów, którzy utrzymują, że nie ma potrzeby wymiany rozrządu łańcuchowego. My proponujemy wymianę ze względu na utrzymanie rozrządu w dobrym stanie. W przypadku paska wymiana jest koniecznością.

Producenci proponują bardzo długie terminy, w tym producenci mercedesa.

Jednak my zalecamy wymianę rozrządu częściej. Jeśli chcesz uniknąć niemiłych niespodzianek, wymieniaj pasek szybciej, niż jest to zalecane. Przykładowo wymianę rozrządu w Warszawie w mercedesie CLA Klasa /Class 117 M270 1.6 możesz wykonać bez żadnego problemu u nas. Dlaczego pasek należy bezwarunkowo wymieniać? Ma na to wpływ wiele czynników, takich jak wyciek oleju, częsta jazda po mieście, pokonywanie krótkich odcinków. Oczywiście znaczenie ma również materiał, z którego wykonany jest pasek. Guma z czasem ulega zniszczeniu i zmienia się jej wytrzymałość.

Pamiętajmy, że im starsze jest auto, tym częściej wymieniajmy pasek. Zarówno w przypadku mercedesów, jak i innych samochodów, konieczna jest wymiana pozostałych jego elementów. Jeżeli skorzystasz z naszej pomocy i będziesz chciał dokonać wymiany rozrządu w Warszawie w mercedesie CLA Klasa /Class 117 M270 1.6 , to bez wątpienia zasugerujemy również wymianę wszystkich części, najlepiej na części najwyższej jakości. Należą do nich napinacze, prowadnice, pompa wody i rolki.

Odradzimy też zamontowanie tego samego paska zębatego.

Nawet jeśli pozornie jego stan jest dobry, naprężenie może nie być już odpowiednie. Namawiamy do korzystania z markowych części. Ich cena niewiele się różni od tych części, które są gorszej jakości. Płacimy za solidność i trwałość. Chcemy w tym dać kierowcom kilka porad, wynikających z naszego doświadczenia. Dzięki nim unikniesz ryzyka uszkodzenia silnika. Pamiętaj, że niezależnie od liczby przejechanych kilometrów, warto wymienić rozrząd co 5 – 7 lat.

Bierzemy pod uwagę również rodzaj i pojemność silnika. Jak już wspominaliśmy wyżej, razem z rozrządem wymieniamy pozostałe elementy i korzystamy z najlepszych rozwiązań. Wraz z wymianą rozrządu eliminujemy wycieki oleju. Jeżeli kupujemy auto używane, to zawsze zlećmy wymianę rozrządu. Nawet jeśli poprzedni właściciel zapewnia o jego wymianie. W przypadku łańcucha cyklicznie kontrolujemy stan rozrządu, czyli naciąg, prowadnice, rolki. Jeśli doszło do usterki i w przypadku naprawy mamy ułatwiony dostęp do rozrządu, to dokonajmy jego wymiany. Kontrolę rozrządu możesz przeprowadzić w naszym warsztacie.

Wymieniamy rozrząd w samochodach wielu marek, w tym dokonujemy wymiany rozrządu w Warszawie w mercedesie CLA Klasa /Class 117 M270 1.6.

Zapraszamy do kontroli stanu rozrządu w naszym warsztacie. W celu uzyskania szczegółowych informacji lub umówienia wizyty prosimy o kontakt z nami.

Nasz warsztat PomPa znajduje się w Warszawie przy Alei Prymasa Tysiąclecia 60/62.

Adres strony internetowej, gdzie zapoznasz się z zakresem usług i cennikiem, to www.warszatpompa.pl

Niewielu kierowców zdaje sobie z tego sprawę, ale układ rozrządu to bez wątpienia jeden z najważniejszych elementów w silnikach spalinowych.

Dlaczego tak jest?

Otóż odpowiada on za umożliwienie dopływu do cylindrów mieszanki paliwowo – powietrznej i usunięcie z nich produktów spalania. To właśnie dzięki temu rozwiązaniu samochód uzyskuje odpowiednie osiągi. Ze względu na to, jak ważny jest to element, proponujemy częstą wymianę rozrządu w naszym warsztacie. Między innymi dokonujemy wymiany rozrządu w Warszawie w  mercedesie C Klasy / Class COUPE M274.

Obecnie występują dwa typy rozrządu. W pierwszym przypadku napęd z wału korbowego do układu rozrządu zapewnia elastyczny pasek zębaty, a w drugim przypadku jest to tradycyjny łańcuch rozrządu. Które rozwiązanie jest korzystniejsze? Producenci mają problemy z niektórymi wcześniejszymi zastosowaniami paska, a łańcuchy zajmują mniej miejsca z przodu silnika. Jednak wymiana układu rozrządu z łańcuchem wymaga zazwyczaj wyjęcia silnika i rozebrania całej jego przedniej części, co z punktu widzenia klienta jest bardziej czasochłonne i kosztowne. Obecnie paski rozrządu są popularniejszym rozwiązaniem, natomiast nie brak producentów, którzy stosują łańcuchy, a zwłaszcza w przypadku silników wysokoprężnych.

Zaletą paska jest również niższa cena i to, że silnik ciszej pracuje. W związku z tym, że proponujemy regularną wymianę rozrządu w Warszawie w mercedesie C Klasy / Class COUPE M274, to warto zadać sobie pytanie, jak bardzo i jak często taka wymiana jest konieczna. Nie ma znaczenia to, czy rozrząd obsługiwany jest przez pasek, czy łańcuch. Każdy z nich charakteryzuje się ograniczoną trwałością. Powinien podlegać regularnej wymianie. Zapewne wielu kierowców zapyta, dlaczego wymiana rozrządu jest taka ważna. Wynika to z tego, że nowe silniki są typu kolizyjnego.

Zawory i tłoki znajdują się blisko siebie.

Pęknięty, czy też wyłamany pasek lub łańcuch rozrządu może doprowadzić do uderzenia tłoka w otwarty zawór. Dochodzi wtedy do wygięcia zaworów, pęknięcia tłoków i w dalszej kolejności do bardzo poważnego uszkodzenia silnika. Jak w takim razie rozpoznać, zużycie paska lub łańcucha rozrządu? W przypadku paska jest to niebywale trudne. Mikrouszkodzenia są praktycznie nie do wychwycenia przez przeciętnego kierowcę. W łańcuchu natomiast dochodzi do wytarcia łożysk. Słychać wtedy wyraźne piski. To powinien być sygnał do wymiany rozrządu. Koniecznością przy wymianie paska rozrządu jest założenie nowego osprzętu.

Tutaj zawsze proponujemy wymianę na części markowe i najwyższej jakości.

Są to rolki prowadzące, napinacze, a także pompa wody. Tak powinniśmy postępować w przypadku każdej marki, w tym mercedesa. U nas możesz dokonać m.in. wymiany rozrządu Warszawa mercedes C Klasa / Class COUPE M274. Chcemy w tym miejscu dać kierowcom kilka porad, wynikających z naszego doświadczenia. Dzięki nim unikniesz ryzyka uszkodzenia silnika. Pamiętaj, że niezależnie od liczby przejechanych kilometrów, warto wymienić rozrząd co 5 – 7 lat.

Jak już wspominaliśmy wyżej, razem z rozrządem wymieniamy pozostałe elementy i korzystamy z najlepszych rozwiązań. Wraz z wymianą rozrządu eliminujemy wycieki oleju. Jeżeli kupujemy auto używane, to zawsze zlećmy wymianę rozrządu. Nawet jeśli poprzedni właściciel zapewnia o jego wymianie. W przypadku łańcucha cyklicznie kontrolujemy stan rozrządu, czyli naciąg, prowadnice, rolki. Jeśli doszło do usterki i w przypadku naprawy mamy ułatwiony dostęp do rozrządu, to dokonajmy jego wymiany.

Zapraszamy do kontroli stanu rozrządu w naszym warsztacie.

W celu uzyskania informacji lub umówienia wizyty prosimy o kontakt z nami.

Nasz warsztat PomPa znajduje się w Warszawie przy Alei Prymasa Tysiąclecia 60/62.

Adres strony internetowej, gdzie zapoznasz się z zakresem usług i cennikiem, to www.warszatpompa.pl. Oferujemy naprawę silników, naprawę rygli, stacyjek, kluczyków. Zapewniamy elektrykę silnika z naprawą wiązek, wymianą i odtwarzaniem.

Zajmujemy się również naprawą sterowników i ich programowaniem, naprawą napędów XDRIVE i skrzyń automatycznych, a także wieloma innymi rzeczami związanymi z samochodami różnych marek.

Gwarantujemy usługi na najwyższym poziomie i pełen profesjonalizm.

Niewielu kierowców zdaje sobie z tego sprawę, ale układ rozrządu to bez wątpienia jeden z najważniejszych elementów w silnikach spalinowych.

Skąd się bierze jego znaczenie?

Otóż odpowiada on za umożliwienie dopływu do cylindrów mieszanki paliwowo – powietrznej i usunięcie z nich produktów spalania. To właśnie dzięki temu rozwiązaniu samochód uzyskuje odpowiednie osiągi. Ze względu na to, jak ważny jest to element, proponujemy częstą wymianę rozrządu u nas. Między innymi dokonujemy wymiany rozrządu w Warszawie w mercedesie B Klasa /Class 242/246 M270 1.6.

Obecnie występują dwa typy rozrządu.

W pierwszym przypadku napęd z wału korbowego do układu rozrządu zapewnia elastyczny pasek zębaty, a w drugim przypadku jest to tradycyjny łańcuch rozrządu.

Wielu kierowców zadaje sobie pytanie, które rozwiązanie jest korzystniejsze?

Producenci mają problemy z niektórymi wcześniejszymi zastosowaniami paska, a łańcuchy zajmują mniej miejsca z przodu silnika. Jednak wymiana układu rozrządu z łańcuchem wymaga zazwyczaj wyjęcia silnika i rozebrania całej jego przedniej części, co z punktu widzenia klienta jest bardziej czasochłonne i kosztowne. Obecnie paski rozrządu są popularniejszym rozwiązaniem, natomiast nie brak producentów, którzy stosują łańcuchy, a zwłaszcza w przypadku silników wysokoprężnych. Zaletą paska jest również niższa cena i to, że silnik ciszej pracuje.

W związku z tym, że nas interesuje temat wymiany rozrządu w Warszawie w mercedesie B Klasa /Class 242/246 M270 1.6, warto zadać sobie pytanie, jak bardzo i jak często taka wymiana jest konieczna. Nie ma znaczenia to, czy rozrząd obsługiwany jest przez pasek, czy łańcuch. Każdy z nich charakteryzuje się ograniczoną trwałością. Powinien podlegać regularnej wymianie. Minimum to stosowanie się do zaleceń producenta. Jednak my zalecamy wymianę rozrządu nawet częściej. Zapewne wielu kierowców zapyta, dlaczego wymiana rozrządu jest taka ważna. Wynika to z tego, że nowe silniki są typu kolizyjnego.

Zawory i tłoki znajdują się blisko siebie. Pęknięty, czy też wyłamany pasek lub łańcuch rozrządu może doprowadzić do uderzenia tłoka w otwarty zawór. Dochodzi wtedy do wygięcia zaworów, pęknięcia tłoków i w dalszej kolejności do bardzo poważnego uszkodzenia silnika.

Jak w takim razie rozpoznać, zużycie paska lub łańcucha rozrządu?

W przypadku paska jest to niebywale trudne. Mikrouszkodzenia są praktycznie nie do wychwycenia przez przeciętnego kierowcę. W łańcuchu natomiast dochodzi do wytarcia łożysk. Słychać wtedy wyraźne piski. To powinien być sygnał do wymiany rozrządu. Koniecznością przy wymianie paska rozrządu jest wymiana i założenie nowego osprzętu. Tutaj zawsze proponujemy wymianę na części markowe, najwyższej jakości. Są to rolki prowadzące, napinacze, a także pompa wody.

Tak powinniśmy postępować w przypadku każdej marki, w tym mercedesa. U nas możesz dokonać m.in. wymiany rozrządu w Warszawie w mercedesie B Klasa /Class 242/246 M270 1.6.

Jak postępować w przypadku, gdy kupimy samochód używany?

To, co podkreślamy i doradzamy każdemu kierowcy, to wymiana paska rozrządu i osprzętu. Powinniśmy dokonać wymiany bezwzględnie, nawet jeśli sprzedający zarzeka się, że rozrząd został wymieniony. Jeżeli chodzi o pasek rozrządu, to musi on być odpowiednio naciągnięty. Gdy pasek jest za słabo naciągnięty, dochodzi do szybkiego wytarcia się zębów paska, a gdy jest naciągnięty zbyt mocno, to skutkuje to głośną pracą. W przypadku łańcucha w pewnym okresie dochodzi do poluzowania ogniw i łańcuch zaczyna głośno „klekotać”. Błędem jest zlekceważenie takich objawów.

Wcześniej, czy później dojdzie do zerwania łańcucha. Dlatego należy wymienić łańcuch rozrządu przy pierwszych oznakach poluzowania. Przy okazji wymieniamy również koło zębate i napinacz olejowy. Producenci aut ustalają różne wartości przebiegu, po których należy wymienić rozrząd. W przypadku większości aut jest to wartość od 100 tys. km do 120 tys. km.

Zapraszamy do kontroli stanu rozrządu w naszym warsztacie. W celu uzyskania szczegółowych informacji lub umówienia wizyty prosimy o kontakt z nami.

Nasz warsztat PomPa znajduje się w Warszawie przy Alei Prymasa Tysiąclecia 60/62.

Adres strony internetowej, gdzie zapoznasz się z zakresem usług i cennikiem, to www.warszatpompa.pl

Czy wiecie, że rozrząd to jeden z najważniejszych elementów silnikach?

My o tym wiemy, dlatego wymiana rozrządu jest jedną z naszych proponowanych usług. Proponujemy m.in. wymianę rozrządu w Warszawie w mercedesie A klasy. Rozrząd odpowiada za dwa bardzo ważne mechanizmy. Pierwszy z nich to zsynchronizowane otwieranie i zamykanie zaworów, a drugie to przekazywanie napędu do osprzętu silnika. Rozrząd może być napędzany łańcuchem lub paskiem. Tutaj rodzi się pytanie, którą możliwość wybrać, ponieważ zdania są podzielone.

Część kierowców uważa, że łańcuch jest najlepszym rozwiązaniem, ponieważ jest trwalszy od paska.

Biorąc jednak pod uwagę to, że w mechanizmie rozrządu pracują również inne elementy, które w przypadku łańcucha podlegają zużyciu i wymagają serwisu, to łańcuch też powinien podlegać wymianie. Jeżeli wybierzemy łańcuch, pamiętajmy o kontroli pracy napinaczy, prowadnic i kół zębatych. Jest to konieczne, ponieważ nieprawidłowe działanie tych elementów może prowadzić do wielu kosztownych dla nas szkód. Nie należy też słuchać producentów, którzy utrzymują, że nie ma potrzeby wymiany rozrządu łańcuchowego. My proponujemy wymianę ze względu na utrzymanie rozrządu w dobrym stanie.

W przypadku paska wymiana jest koniecznością.

Producenci proponują bardzo długie terminy, w tym producenci mercedesa. Jednak my zalecamy wymianę rozrządu częściej. Jeśli chcesz uniknąć niemiłych niespodzianek, wymieniaj pasek szybciej, niż jest to zalecane. Przykładowo wymianę rozrządu w Warszawie, w mercedesie klasy A możesz wykonać bez żadnego problemu u nas.

Dlaczego pasek należy bezwarunkowo wymieniać?

Ma na to wpływ wiele czynników, takich jak wyciek oleju, częsta jazda po mieście, pokonywanie krótkich odcinków. Oczywiście znaczenie ma również materiał, z którego wykonany jest pasek. Guma z czasem ulega zniszczeniu i zmienia się jej wytrzymałość. Pamiętajmy, że im starsze jest auto, tym częściej wymieniajmy pasek. Pytanie brzmi, czy pasek ma jakiekolwiek zalety i przewagi nad rozrządem łańcuchowym. Otóż tak. W przypadku paska silnik ciszej pracuje.

Pasek ma też niższą wagę i to, co jest niebagatelne dla kierowców, ma również niższą cenę. Zarówno w przypadku mercedesów, jak i innych samochodów, konieczna jest wymiana pozostałych jego elementów. Jeżeli skorzystasz z naszej pomocy i będziesz chciał dokonać wymiany rozrządu w Warszawie w mercedesie klasy A, bez wątpienia zasugerujemy również wymianę wszystkich części, najlepiej na części najwyższej jakości. Należą do nich napinacze, prowadnice, pompa wody i rolki.

Odradzimy też zamontowanie tego samego paska zębatego.

Nawet jeśli pozornie jego stan jest dobry, naprężenie może nie być już odpowiednie. Namawiamy do korzystania z markowych części. Ich cena niewiele się różni od tych części, które są gorszej jakości. Płacimy za solidność i trwałość. Chcemy w tym dać kierowcom kilka porad, wynikających z naszego doświadczenia. Dzięki nim unikniesz ryzyka uszkodzenia silnika.

Pamiętaj, że niezależnie od liczby przejechanych kilometrów, warto wymienić rozrząd co 5 – 7 lat. Bierzemy pod uwagę również rodzaj i pojemność silnika. Jak już wspominaliśmy wyżej, razem z rozrządem wymieniamy pozostałe elementy i korzystamy z najlepszych rozwiązań. Wraz z wymianą rozrządu eliminujemy wycieki oleju. Jeżeli kupujemy auto używane, to zawsze zlećmy wymianę rozrządu.

Nawet jeśli poprzedni właściciel zapewnia o jego wymianie. W przypadku łańcucha cyklicznie kontrolujemy stan rozrządu, czyli naciąg, prowadnice, rolki. Jeśli doszło do usterki i w przypadku naprawy mamy ułatwiony dostęp do rozrządu, to dokonajmy jego wymiany.

Kontrolę rozrządu możesz przeprowadzić w naszym warsztacie. Wymieniamy rozrząd w samochodach wielu marek, w tym dokonujemy wymiany rozrządu w Warszawie w mercedesie klasy A.

W celu uzyskania szczegółowych informacji lub umówienia wizyty prosimy o kontakt z nami. Nasz warsztat PomPa znajduje się w Warszawie przy Alei Prymasa Tysiąclecia 60/62.

Adres strony internetowej, gdzie zapoznasz się z zakresem usług i cennikiem, to www.warszatpompa.pl

Serdecznie zapraszamy do naszego warsztatu samochodowego PomPa.

Oferujemy naprawę silników, naprawę rygli, stacyjek, kluczyków.

Zapewniamy elektrykę silnika z naprawą wiązek, wymianą i odtwarzaniem.

Zajmujemy się również naprawą sterowników i ich programowaniem, naprawą napędów XDRIVE i skrzyń automatycznych, a także wieloma innymi rzeczami związanymi z samochodami różnych marek.

Gwarantujemy usługi na najwyższym poziomie i pełen profesjonalizm. Jedną z usług jest również wymiana rozrządu w Warszawie w mercedesie E Klasy. Niewielu kierowców zdaje sobie z tego sprawę, ale układ rozrządu to bez wątpienia jeden z najważniejszych elementów w silnikach spalinowych. Odpowiada on za umożliwienie dopływu do cylindrów mieszanki paliwowo – powietrznej i usunięcie z nich produktów spalania.

To właśnie dzięki temu rozwiązaniu samochód uzyskuje odpowiednie osiągi. Ze względu na to, jak ważny jest to element, proponujemy częstą wymianę rozrządu w naszym warsztacie. Tak jak pisaliśmy, dokonujemy również wymiany rozrządu w Warszawie w  mercedesie E Klasy. Posiadamy bardzo atrakcyjną ofertę dla posiadaczy tej marki. Obecnie występują dwa typy rozrządu. W pierwszym przypadku napęd z wału korbowego do układu rozrządu zapewnia elastyczny pasek zębaty, a w drugim przypadku jest to tradycyjny łańcuch rozrządu.

Które rozwiązanie jest korzystniejsze?

Producenci mają problemy z niektórymi wcześniejszymi zastosowaniami paska, a łańcuchy zajmują mniej miejsca z przodu silnika. Jednak wymiana układu rozrządu z łańcuchem wymaga zazwyczaj wyjęcia silnika i rozebrania całej jego przedniej części, co z punktu widzenia klienta jest bardziej czasochłonne i kosztowne. Obecnie paski rozrządu są popularniejszym rozwiązaniem, natomiast nie brak producentów, którzy stosują łańcuchy, a zwłaszcza w przypadku silników wysokoprężnych.

Zaletą paska jest również niższa cena i to, że silnik ciszej pracuje.

W związku z tym, że proponujemy regularną wymianę rozrządu w Warszawie w  mercedesie E Klasy, to warto zadać sobie pytanie, jak bardzo i jak często taka wymiana jest konieczna. Nie ma znaczenia to, czy rozrząd obsługiwany jest przez pasek, czy łańcuch. Każdy z nich charakteryzuje się ograniczoną trwałością. Powinien podlegać regularnej wymianie.

Zapewne wielu kierowców zapyta, dlaczego wymiana rozrządu jest taka ważna.

Wynika to z tego, że nowe silniki są typu kolizyjnego. Zawory i tłoki znajdują się blisko siebie. Pęknięty, czy też wyłamany pasek lub łańcuch rozrządu może doprowadzić do uderzenia tłoka w otwarty zawór. Dochodzi wtedy do wygięcia zaworów, pęknięcia tłoków i w dalszej kolejności do bardzo poważnego uszkodzenia silnika.

Jak w takim razie rozpoznać, zużycie paska lub łańcucha rozrządu?

W przypadku paska jest to niebywale trudne. Mikrouszkodzenia są praktycznie nie do wychwycenia przez przeciętnego kierowcę. W łańcuchu natomiast dochodzi do wytarcia łożysk. Słychać wtedy wyraźne piski. To powinien być sygnał do wymiany rozrządu. Koniecznością przy wymianie paska rozrządu jest założenie nowego osprzętu. Tutaj zawsze proponujemy wymianę na części markowe i najwyższej jakości. Są to rolki prowadzące, napinacze, a także pompa wody.

Tak powinniśmy postępować w przypadku każdej marki, w tym mercedesa.

Chcemy w tym miejscu dać kierowcom kilka porad, wynikających z naszego doświadczenia. Dzięki nim unikniesz ryzyka uszkodzenia silnika. Pamiętaj, że niezależnie od liczby przejechanych kilometrów, warto wymienić rozrząd co 5 – 7 lat.  Jak już wspominaliśmy wyżej, razem z rozrządem wymieniamy pozostałe elementy i korzystamy z najlepszych rozwiązań. Wraz z wymianą rozrządu eliminujemy wycieki oleju.

Jeżeli kupujemy auto używane, to zawsze zlećmy wymianę rozrządu.

Nawet jeśli poprzedni właściciel zapewnia o jego wymianie. W przypadku łańcucha cyklicznie kontrolujemy stan rozrządu, czyli naciąg, prowadnice, rolki. Jeśli doszło do usterki i w przypadku naprawy mamy ułatwiony dostęp do rozrządu, to dokonajmy jego wymiany.

Zapraszamy do kontroli stanu rozrządu w naszym warsztacie. W celu uzyskania informacji lub umówienia wizyty prosimy o kontakt z nami. Nasz warsztat PomPa znajduje się w Warszawie przy Alei Prymasa Tysiąclecia 60/62. Adres strony internetowej, gdzie zapoznasz się z zakresem usług i cennikiem, to www.warszatpompa.pl.

W naszym warsztacie PomPa w Warszawie zawsze możesz liczyć na fachowe porady i profesjonalny serwis.

Naprawiamy i kontrolujemy stan samochodów wielu marek. Ostatnio do naszej oferty doszła naprawa, blokady rozrządu mercedes CLA Klasy.  O taki samochód należy dbać i zapewnić mu serwis na odpowiednim poziomie. Warto zacząć od kontroli i wymiany rozrządu. Część kierowców pyta się nas, czy można samemu wymienić łańcuch rozrządu lub pasek rozrządu.

Zawsze odpowiadamy, że wymiana rozrządu nie jest bardzo trudną naprawą, ale wymaga posiadania więcej niż podstawowej wiedzy o budowie i działaniu silnika spalinowego. Błąd podczas montażu może spowodować poważne  uszkodzenie silnika.Pamiętajmy,  że  przy wymianie rozrządu zalecana jest m.in. wymiana uszczelki pokrywy rozrządu, uszczelki pompy wody i pokrywy zaworów.Dlatego lepiej oddać samochód do profesjonalnego warsztatu.

Na początku opiszemy rozrząd i zdefiniujemy jego znaczenie.

Rozrząd odpowiada za dwa bardzo ważne mechanizmy. Pierwszy z nich to zsynchronizowane otwieranie i zamykanie zaworów, a drugie to przekazywanie napędu do osprzętu silnika. Rozrząd może być napędzany łańcuchem lub paskiem. Tutaj rodzi się pytanie, którą możliwość wybrać, ponieważ zdania są podzielone. Część kierowców uważa, że łańcuch jest najlepszym rozwiązaniem, ponieważ jest trwalszy od paska. Biorąc jednak pod uwagę to, że w mechanizmie rozrządu pracują również inne elementy, które w przypadku łańcucha podlegają zużyciu i wymagają serwisu, to łańcuch też powinien podlegać wymianie.

Jeżeli wybierzemy łańcuch, pamiętajmy o kontroli pracy napinaczy, prowadnic i kół zębatych.

Jest to konieczne, ponieważ nieprawidłowe działanie tych elementów może prowadzić do wielu kosztownych dla nas szkód. Nie należy też słuchać producentów, którzy utrzymują, że nie ma potrzeby wymiany rozrządu łańcuchowego. My proponujemy wymianę ze względu na utrzymanie rozrządu w dobrym stanie. W przypadku paska wymiana jest koniecznością. Producenci proponują bardzo długie terminy. Jednak my zalecamy wymianę rozrządu częściej. Jeśli chcesz uniknąć niemiłych niespodzianek, wymieniaj pasek szybciej, niż jest to zalecane.

Dlaczego pasek należy bezwarunkowo wymieniać?

Ma na to wpływ wiele czynników, takich jak wyciek oleju, częsta jazda po mieście, pokonywanie krótkich odcinków. Oczywiście znaczenie ma również materiał, z którego wykonany jest pasek. Guma z czasem ulega zniszczeniu i zmienia się jej wytrzymałość. Pamiętajmy, że im starsze jest auto, tym częściej wymieniajmy pasek. Pytanie brzmi, czy pasek ma jakiekolwiek zalety i przewagi nad rozrządem łańcuchowym. Otóż tak. W przypadku paska silnik ciszej pracuje.

Pasek ma też niższą wagę i jest tańszy. Zarówno w przypadku mercedesów, jak i innych samochodów, konieczna jest wymiana pozostałych jego elementów. Jeżeli skorzystasz z naszej pomocy i będziesz chciał dokonać wymiany lub naprawy, blokady rozrządu w  mercedesie CLA Klasy, bez wątpienia zasugerujemy przy okazji wymianę wszystkich części, najlepiej na części najwyższej jakości.

Należą do nich napinacze, prowadnice, pompa wody i rolki. Odradzimy też zamontowanie tego samego paska zębatego. Nawet jeśli pozornie jego stan jest dobry, naprężenie może nie być już odpowiednie. Namawiamy do korzystania z markowych części. Ich cena niewiele się różni od tych części, które są gorszej jakości.

Zapewne wielu kierowców zapyta, dlaczego wymiana rozrządu jest taka ważna.

W silniku zawory i tłoki znajdują się blisko siebie. Pęknięty, czy też wyłamany pasek lub łańcuch rozrządu może doprowadzić do uderzenia tłoka w otwarty zawór. Dochodzi wtedy do wygięcia zaworów, pęknięcia tłoków i w dalszej kolejności do bardzo poważnego uszkodzenia silnika. Jeśli już jednak dojdzie do awarii, proponujemy naprawę, blokadę rozrządu mercedesa CLA Klasy w naszym warsztacie.

Oferujemy pełen profesjonalizm i atrakcyjne ceny. W celu uzyskania szczegółowych informacji lub umówienia wizyty prosimy o kontakt z nami.

Nasz warsztat PomPa znajduje się

w Warszawie przy Alei Prymasa Tysiąclecia 60/62.

Adres strony internetowej, gdzie zapoznasz się z zakresem usług i cennikiem, to www.warszatpompa.pl

W naszym warsztacie PomPa w Warszawie zawsze możesz liczyć na fachowe porady i profesjonalny serwis.

Naprawiamy i kontrolujemy stan samochodów wielu marek. Ostatnio do naszej oferty doszła naprawa, blokady rozrządu mercedes C Klasy.

Jesteś szczęśliwym posiadaczem mercedesa klasy C?

Wielu kierowców twierdzi, że jest to król klasy średniej premium. I zapewne jest w tym dużo racji. Jednak o taki samochód trzeba dbać i zapewnić mu serwis na odpowiednim poziomie. Warto zacząć od kontroli i wymiany rozrządu. Na początku opiszemy rozrząd i zdefiniujemy jego znaczenie. Rozrząd odpowiada za dwa bardzo ważne mechanizmy.

Pierwszy z nich to zsynchronizowane otwieranie i zamykanie zaworów, a drugie to przekazywanie napędu do osprzętu silnika. Rozrząd może być napędzany łańcuchem lub paskiem. Tutaj rodzi się pytanie, którą możliwość wybrać, ponieważ zdania są podzielone. Część kierowców uważa, że łańcuch jest najlepszym rozwiązaniem, ponieważ jest trwalszy od paska. Biorąc jednak pod uwagę to, że w mechanizmie rozrządu pracują również inne elementy, które w przypadku łańcucha podlegają zużyciu i wymagają serwisu, to łańcuch też powinien podlegać wymianie.

Jeżeli wybierzemy łańcuch, pamiętajmy o kontroli pracy napinaczy, prowadnic i kół zębatych. Jest to konieczne, ponieważ nieprawidłowe działanie tych elementów może prowadzić do wielu kosztownych dla nas szkód. Nie należy też słuchać producentów, którzy utrzymują, że nie ma potrzeby wymiany rozrządu łańcuchowego. My proponujemy wymianę ze względu na utrzymanie rozrządu w dobrym stanie.

W przypadku paska wymiana jest koniecznością.

Producenci proponują bardzo długie terminy. Jednak my zalecamy wymianę rozrządu częściej. Jeśli chcesz uniknąć niemiłych niespodzianek, wymieniaj pasek szybciej, niż jest to zalecane. Dlaczego pasek należy bezwarunkowo wymieniać? Ma na to wpływ wiele czynników, takich jak wyciek oleju, częsta jazda po mieście, pokonywanie krótkich odcinków. Oczywiście znaczenie ma również materiał, z którego wykonany jest pasek. Guma z czasem ulega zniszczeniu i zmienia się jej wytrzymałość.

Pamiętajmy, że im starsze jest auto, tym częściej wymieniajmy pasek.

Pytanie brzmi, czy pasek ma jakiekolwiek zalety i przewagi nad rozrządem łańcuchowym. Otóż tak. W przypadku paska silnik ciszej pracuje. Pasek ma też niższą wagę i jest tańszy. Zarówno w przypadku mercedesów, jak i innych samochodów, konieczna jest wymiana pozostałych jego elementów. Jeżeli skorzystasz z naszej pomocy i będziesz chciał dokonać wymiany lub  naprawy, blokady rozrządu w  mercedesie C Klasy, bez wątpienia zasugerujemy przy okazji wymianę wszystkich części, najlepiej na części najwyższej jakości. Należą do nich napinacze, prowadnice, pompa wody i rolki. Odradzimy też zamontowanie tego samego paska zębatego. Nawet jeśli pozornie jego stan jest dobry, naprężenie może nie być już odpowiednie.

Namawiamy do korzystania z markowych części. Ich cena niewiele się różni od tych części, które są gorszej jakości.

Płacimy za solidność i trwałość. Zapewne wielu kierowców zapyta, dlaczego wymiana rozrządu jest taka ważna. Wynika to z tego, że nowe silniki są typu kolizyjnego. Zawory i tłoki znajdują się blisko siebie. Pęknięty, czy też wyłamany pasek lub łańcuch rozrządu może doprowadzić do uderzenia tłoka w otwarty zawór. Dochodzi wtedy do wygięcia zaworów, pęknięcia tłoków i w dalszej kolejności do bardzo poważnego uszkodzenia silnika.

Jak w takim razie rozpoznać, zużycie paska lub łańcucha rozrządu?

W przypadku paska jest to niebywale trudne. Mikrouszkodzenia są praktycznie nie do wychwycenia przez przeciętnego kierowcę. W łańcuchu natomiast dochodzi do wytarcia łożysk. Słychać wtedy wyraźne piski. To powinien być sygnał do wymiany rozrządu. Tak powinniśmy postępować w przypadku każdej marki, w tym mercedesa.

Jeśli już jednak dojdzie do awarii, proponujemy naprawę, blokadę rozrządu mercedesa C Klasy w naszym warsztacie. Oferujemy pełen profesjonalizm i atrakcyjne ceny. W celu uzyskania szczegółowych informacji lub umówienia wizyty prosimy o kontakt z nami.

Nasz warsztat PomPa znajduje się

w Warszawie przy Alei Prymasa Tysiąclecia 60/62.

Adres strony internetowej, gdzie zapoznasz się z zakresem usług i cennikiem, to www.warszatpompa.pl

Jeżeli zależy Ci na tym, żeby Twój samochód służył Ci bez kolizji i napraw, warto dbać o niego i zapobiegać problemom.

Warto zdać się na doświadczenie i serwis, który może zapewnić tylko profesjonalny warsztat. Zapraszamy do naszego warsztatu samochodowego PomPa. Gwarantujemy usługi na najwyższym poziomie i pełen profesjonalizm. Zajmujemy się również naprawą i wymianą rozrządu. Tylko u nas w atrakcyjnej cenie naprawa, blokady rozrządu mercedesa B Klasy /Class 242/246 M270 1.6.

Dlaczego rozrząd jest taki ważny?

Każdy silnik tłokowy posiada układ rozrządu. Jego konstrukcja zmieniała się wraz z rozwojem jednostek napędowych. Zwiększa się też jego trwałość, efektywność oraz kultura pracy przejawiającą się m.in. poziomem głośności. Wszelkie zaniedbania powodują poważne i kosztowne w naprawie uszkodzenia silnika.  Oczywiście lepiej zapobiegać niż ponosić wysokie koszty naprawy. Na początku chcieliśmy podzielić się kilkoma wskazówkami, które składają się na całą profilaktykę.

 

Niezależnie od liczby przejechanych kilometrów, warto wymienić rozrząd co 5 – 7 lat.

Bierzemy pod uwagę również rodzaj i pojemność silnika. Razem z rozrządem wymieniamy pozostałe elementy i korzystamy z najlepszych rozwiązań. Eliminujemy równocześnie wycieki oleju. Jeżeli kupujemy auto używane, to zawsze zlećmy wymianę rozrządu. Nawet jeśli poprzedni właściciel zapewnia o jego wymianie. W przypadku łańcucha cyklicznie kontrolujemy stan rozrządu, czyli naciąg, prowadnice, rolki. Jeśli doszło do usterki i w przypadku naprawy mamy ułatwiony dostęp do rozrządu, to dokonajmy jego wymiany. Innym, częstym powodem zerwania lub przeskoczenia paska napędu rozrządu, jest próba rozruchu pojazdu na holu. Pamiętajmy zatem, gdy faktycznie musimy uruchomiać nasz pojazd poprzez jego holowanie, aby robić to na wyższym biegu, delikatnie zwalniając sprzęgło.

Przejdźmy teraz do pełniejszego opisu rozrządu.

Układ rozrządu odpowiada za umożliwienie dopływu do cylindrów mieszanki paliwowo – powietrznej i usunięcie z nich produktów spalania. To właśnie dzięki temu rozwiązaniu samochód uzyskuje odpowiednie osiągi. Ze względu na to, jak ważny jest to element, proponujemy częstą wymianę rozrządu. Tak jak już wspominaliśmy, dokonujemy w naszym warsztacie m.in. naprawy, blokady rozrządu mercedesa B Klasy /Class 242/246 M270 1.6. Obecnie występują dwa typy rozrządu. W pierwszym przypadku napęd z wału korbowego do układu rozrządu zapewnia elastyczny pasek zębaty, a w drugim przypadku jest to tradycyjny łańcuch rozrządu.

Które rozwiązanie jest korzystniejsze?

Producenci mają problemy z niektórymi wcześniejszymi zastosowaniami paska, a łańcuchy zajmują mniej miejsca z przodu silnika. Jednak wymiana układu rozrządu z łańcuchem wymaga zazwyczaj wyjęcia silnika i rozebrania całej jego przedniej części, co z punktu widzenia klienta jest bardziej czasochłonne i kosztowne. Obecnie paski rozrządu są popularniejszym rozwiązaniem, natomiast nie brak producentów, którzy stosują łańcuchy, a zwłaszcza w przypadku silników wysokoprężnych.

Zaletą paska jest również niższa cena i to, że silnik ciszej pracuje.

Jednak każdy z nich charakteryzuje się ograniczoną trwałością. Powinien podlegać regularnej wymianie. Wielu kierowców pyta, dlaczego wymiana rozrządu jest taka ważna. Zerwanie napędu rozrządu, zazwyczaj oznacza dla nas kłopoty. Po zerwaniu napędu rozrządu dochodzi do kolizji między zaworem a tłokiem. Najczęściej powoduje to zgięcie zaworów, często skrzywienie wałka rozrządu, a w skrajnych sytuacjach nawet wybicie dziury w tłoku. Zależy to od prędkości obrotowej i siły zderzenia.

Wymiana paska wraz z rolkami napinającymi w klasycznym silniku benzynowym to niewielki koszt i jest to kwota znacznie niższa niż poważny remont silnika. Jeżeli pompa wodna napędzana jest tym samym paskiem, należy ją również wymienić, aby nie była powodem problemów. Koniecznością przy wymianie paska rozrządu jest założenie nowego osprzętu. Są to rolki prowadzące, napinacze, a także pompa wody. W naszym warsztacie masz pewność profesjonalnego serwisu, w tym naprawy, blokady rozrządu mercedesa B klasy /Class 242/246 M270 1.6.

Więcej na stronie www.warszatpompa.pl.

Serdecznie zapraszamy do naszego warsztatu samochodowego PomPa.

Oferujemy naprawę silników, naprawę rygli, stacyjek, kluczyków. Zapewniamy elektrykę silnika z naprawą wiązek, wymianą i odtwarzaniem. Zajmujemy się również naprawą sterowników i ich programowaniem, naprawą napędów XDRIVE i skrzyń automatycznych, a także wieloma innymi rzeczami związanymi z samochodami różnych marek. Gwarantujemy usługi na najwyższym poziomie i pełen profesjonalizm.

Tylko u nas w atrakcyjnej cenie naprawa, blokady rozrządu mercedesa A klasy w Warszawie. Co to jest rozrząd i dlaczego jest taki ważny?

Każdy silnik tłokowy bez względu na to, czy napędza samochód, czy ogromny statek posiada układ rozrządu. Jego konstrukcja ewoluuje wraz z rozwojem jednostek napędowych. Zmienia się trwałość, efektywność oraz kultura pracy przejawiającą się m. in. poziomem głośności. To złożony mechanizm wymagający profesjonalnego serwisu. Wszelkie zaniedbania powodują poważne i kosztowne w naprawie uszkodzenia silnika.  Układ rozrządu odpowiada za umożliwienie dopływu do cylindrów mieszanki paliwowo – powietrznej i usunięcie z nich produktów spalania. To właśnie dzięki temu rozwiązaniu samochód uzyskuje odpowiednie osiągi. Ze względu na to, jak ważny jest to element, proponujemy częstą wymianę rozrządu.

Tak jak pisaliśmy, dokonujemy w naszym warsztacie naprawy, blokady rozrządu mercedes A klasy w Warszawie.

Obecnie występują dwa typy rozrządu. W pierwszym przypadku napęd z wału korbowego do układu rozrządu zapewnia elastyczny pasek zębaty, a w drugim przypadku jest to tradycyjny łańcuch rozrządu.

Które rozwiązanie jest korzystniejsze?

Producenci mają problemy z niektórymi wcześniejszymi zastosowaniami paska, a łańcuchy zajmują mniej miejsca z przodu silnika. Jednak wymiana układu rozrządu z łańcuchem wymaga zazwyczaj wyjęcia silnika i rozebrania całej jego przedniej części, co z punktu widzenia klienta jest bardziej czasochłonne i kosztowne. Obecnie paski rozrządu są popularniejszym rozwiązaniem, natomiast nie brak producentów, którzy stosują łańcuchy, a zwłaszcza w przypadku silników wysokoprężnych. Zaletą paska jest również niższa cena i to, że silnik ciszej pracuje. Jednak każdy z nich charakteryzuje się ograniczoną trwałością.

Powinien podlegać regularnej wymianie.

Zapewne wielu kierowców zapyta, dlaczego wymiana rozrządu jest taka ważna. Zerwanie napędu rozrządu, łańcucha, czy paska zazwyczaj oznacza dla nas problemy, tym bardziej, że silników bezkolizyjnych na rynku ubywa. O wiele gorzej, gdy konstrukcja jest kolizyjna tzn. taka, gdzie po zerwaniu napędu rozrządu dochodzi do kolizji między zaworem a tłokiem. Najczęściej powoduje to zgięcie zaworów, często skrzywienie wałka rozrządu, a w ekstremalnych sytuacjach nawet wybicie dziury w tłoku. Zależy to od prędkości obrotowej i siły zderzenia. Dlatego oczywistym wydaje się, że lepiej jest zapobiegać niż leczyć.

Wymiana paska wraz z rolkami napinającymi w klasycznym silniku benzynowym to niewielki koszt i jest to kwota znacznie niższa niż poważny remont silnika. Jeżeli pompa wodna napędzana jest tym samym paskiem, należy ją również wymienić, aby nie była powodem nieprzewidzianych problemów. Koniecznością przy wymianie paska rozrządu jest założenie nowego osprzętu. Tutaj zawsze proponujemy wymianę na części markowe i najwyższej jakości. Są to rolki prowadzące, napinacze, a także pompa wody.

W naszym warsztacie masz pewność profesjonalnej naprawy, blokady rozrządu mercedes A klasy w Warszawie. Żeby uniknąć nieprzyjemnych sytuacji z rozrządem kierujmy się kilkoma zasadami. Jeżeli kupujemy auto używane, powinniśmy wymienić pasek rozrządu wraz z napinaczami.

Bardzo rozsądna w perspektywie czasu jest wymiana na nowe pozostałych elementów mechanicznych. Innym, częstym powodem zerwania lub przeskoczenia paska napędu rozrządu, jest próba rozruchu pojazdu na holu. Pamiętajmy zatem, gdy faktycznie musimy uruchomiać nasz pojazd poprzez jego holowanie, aby robić to na wyższym biegu delikatnie zwalniając sprzęgło.

Chcesz dowiedzieć się więcej, to zapraszamy na stronę www.warszatpompa.pl

Warsztat PomPa Sp. z o.o
Aleja Prymasa Tysiąclecia 60/62
01-424 Warszawa